Sunday 27 January 2013

My Expectation



Hello,,
Apa khabaq?? ..sihat.?? ..
Nama saya Mohamad Azli Bin Ismail..saya blajaq dekat Politeknik Seberang Perai,Pulau Pinang.?? ..taw tak kat mna tuu..?? kalau tak taw,,search google... hahaa... :P ,saya ambik kos Akauntasi,,hebat kan.?? ..aku wat diploma..saya nak habaq kat hampa,,tentang kerjaya kos yang saya ambik nie,,mai pakat dengaq... @_@
Bidang Perakaunan dipercayai profession kedua tertua di dunia. Semua organisasi daripada perniagaan keluarga yang kecil hingga Syarikat Multinational memerlukan Akauntan bertauliah untuk menyediakan Akaun Syarikat. Akauntan dan Juruaudit merancang dan memberikan perkhidmatan perakaunan, memberi nasihat mengenai hal ehwal perakaunan serta merancang dan melaksanakan audit kewangan ke atas akaun Jabatan Kerajaan, Badan Berkanun dan Pertubuhan Perniagaan dan Perindustrian.....

No comments:

Post a Comment